מזרחי-טפחות יוצא בחבילת פתרונות למשכנתא המותאמת לתקופה

    עפר גדנקן No Comments on מזרחי-טפחות יוצא בחבילת פתרונות למשכנתא המותאמת לתקופה

    השינוי הקיצוני בסביבה המקרו-כלכלית, לנוכח הזינוק באינפלציה ורצף העלאות הריבית, מייצר אתגרים לא פשוטים למשקי הבית בכלל וללקוחות המשכנתה בפרט.
    מזרחי-טפחות, הבנק הגדול והמוביל בישראל בתחום המשכנתאות, פועל באופן מתמשך על מנת לספק פתרונות מיטביים לכל סוגי הלקוחות: אלה שנמצאים בשלב ההתעניינות בלקיחת משכנתה ואלה שכבר יש ברשותם אחת כזו.

    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלה יוצא הבנק בחבילת פתרונות ייחודית, שמתאימה במיוחד לתקופה הנוכחית שבה אנחנו נמצאים היום.

    'משכנתה בקצב שלך' – מוצר הקיים בלעדית בבנק מזרחי טפחות. מדובר בהלוואה המותאמת באופן אישי לצרכים וליכולות הכלכליות הלווה לכל אורך חיי המשכנתה. המשכנתה נבנית ביחד עם הלקוח לפני ביצוע ההלוואה, על פי לוח החזרים גמיש במיוחד בהתאם לצרכים וליכולות הפיננסיות של הלווה. המשכנתה הגמישה של מזרחי טפחות מאפשרת למעשה לייצר זיקה הדוקה, בין גובה ההחזר החודשי להכנסה של בני הזוג בכל שלב בחייהם, באופן שמקל עליהם את ההתנהלות הפיננסית מדי חודש.

    'קורס הכנה לדירה' – קורס חינמי וראשון מסוגו במערכת הבנקאית, הכולל מספר מפגשים ומספק ידע וכלים רלוונטיים למשפחה צעירה הנמצאת רגע לפני רכישת דירה. הקורס מאפשר בין היתר: היכרות עם הכלים הקיימים לבדיקת הסביבה שבה מעוניינים לרכוש את הדירה, מידע על כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים דירה/לוקחים משכנתה וכן היכרות עם עולם עיצוב הבית.

    'סימולטור לדירה' בשיתוף מדלן – כלי בלעדי, המסייע עוד בשלב מוקדם של תהליך רכישת הדירה, למקד את תהליך חיפוש הדירה באזורים רלוונטיים ליכולות הכלכליות של המשפחה. זאת, באמצעות הזנת סכום ההון העצמי וההחזר חודשי שהיא יכולה לעמוד בו.

    פתרונות אלו מצטרפים להטבה משמעותית ומשתלמת שהשיק הבנק לפני כחודשיים עבור לקוחות המשכנתה שלו שמנהלים, או יעברו לנהל, גם את חשבון העו"ש שלהם במזרחי-טפחות: פטור מתשלום ריבית על המינוס בחשבון העו"ש עד לגובה ההחזר החודשי של המשכנתה או עד לסכום של 6,000 ₪, הנמוך מביניהם.

    במקביל, ממשיך הבנק להיות קשוב לקשיים של לקוחות קיימים שהתייקרות ההחזר החודשי מכבידה עליהם באופן משמעותי, ומציע להם פתרונות שונים כמו מחזור ההלוואה, פריסה לתקופה ארוכה יותר ועוד, על מנת להביא להקלה בתשלומי המשכנתה בפרט והוצאות משק הבית בכלל.

    שבי שמר, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית במזרחי-טפחות: "אחרי שנים של ריבית אפסית ואינפלציה נמוכה, בשנה האחרונה אנו חווים קיצוניות אחרת: ריבית שהולכת ועולה ואינפלציה גבוהה, שהפכו את העסקה המשמעותית והחשובה ביותר בכל משק בית למאתגרת עוד יותר.

    הזינוק בהחזרי המשכנתה מכביד על לקוחות קיימים ומהווה משוכה לא פשוטה ללקוחות המתעניינים בלקיחת משכנתה. בנק מזרחי טפחות, הבנק הגדול והמוביל בישראל בתחום המשכנתאות ער למתרחש, ואנו פועלים כל הזמן לייצר פתרונות ומוצרים רלוונטיים, המותאמים לכל לקוח ולכל אורך חיי המשכנתה. סל המוצרים החדש שאנו משיקים היום, מלווה את הלקוח עוד בשלב הראשוני של בדיקת האפשרות לרכישת דירה, דרך בניית משכנתה ולוח החזרים מתאים לצורכי המשפחה, דחיית תשלומים ופטור מריביות וכן כלים ותכנים מעשירים ומלמדים המסייעים בהליך רכישת הדירה. אני בטוחה כי כלים ייחודים וחדשניים אלו יחד עם ליווי של בנקאי אישי גם בוואטסאפ, שקיים רק אצלנו, ישרתו באופן מקסימלי את לקוחותינו ויסייעו בהורדת חששות של משפחות וזוגות צעירים בדרך לדירה משלהם".



    0 תגובות